Frequently Asked Questions

Vragen staat vrij, maar voor je onze mailbox vult met schrijfsels allerlei, check je beter even deze pagina. Hier beantwoorden we zo goed en zo kwaad mogelijk vragen die opduiken rond concertbeleving in Nosta. Aarzel echter niet om ons te contacteren indien je nog twijfelt over iets.

Nosta?

  • Waar is Nosta?

    Nosta huist in Nijdrop. Op de GPS wordt dat Kloosterstraat 9, 1745 Opwijk. Er is ruime parkeergelegenheid aanwezig.

  • Parkeergelegenheid

    Er is een grote, kosteloze parking aanwezig nabij Kloosterstraat 9. Indien deze toch volzet zou zijn, raden we de parkings aan het station (Stationsstraat 64) & de Fläkt-site in de Doortstraat aan. Deze liggen op ongeveer 10 minuten stappen van Nosta.

  • Hou het proper!

    Wij doen ons best om een nette concertzaal voor te schotelen en hopen van de bezoekers om die zo te houden. Bekers kunnen verzameld worden en in ruil voor 40 bekers krijg je een gratis consumptie.

  • Wat is het verschil tussen Nosta en Nijdrop?

    Nosta focust op de concertwerking die Nijdrop jarenlang combineerde met de jeugdhuiswerking. Vanaf 2017 worden die twee losgekoppeld. Nijdrop is het jeugdhuis, Nosta de concertclub.

  • Kan ik op de hoogte blijven?

    Zeker! Je kan inschrijven op onze nieuwsbrief, ons volgen op Facebook, Instagram en Twitter. Of, nog beter, kom eens langs.

  • Hoe laat start een concert?

    De timetable wordt steeds op de dag van het concert gecommuniceerd omstreeks 15u, na samenspraak met de band. Nosta communiceert de aanvang duidelijk op de concertpagina van deze website en het Facebook-evenement. Daar vind je ook een eventueel voorprogramma of DJ terug.

Ticketing

  • Waar kan ik tickets kopen en hoe kan ik betalen?

    Nosta verkoopt tickets enkel online. Er zijn dus geen fysieke voorverkooppunten. Bijgevolg zijn de mogelijke betaalopties Bancontact, Visa of via overschrijving.

  • Kan ik met m’n Combipass meerdere tickets voor hetzelfde concert bestellen?

    Neen. Onze Combipass is gelimiteerd tot één persoon. Alle voorwaarden kan je hier nog eens nalezen.

  • Ik vind m’n tickets niet! Wat nu?

    Check zeker je spam-folder voor je panikeert. Ticketmatic bezorgt de tickets automatisch eens ze je betaling ontvingen, dus filter je mailbox op die periode. Indien ze echt spoorloos zijn, kan je mailen naar info@nostamusic.be.

  • Hoef ik de tickets af te drukken?

    Neen! Zolang je ze bij de hand hebt in je mailbox of in je Passbook, geraak je ook probleemloos binnen.

  • Ik heb tickets over. Wat nu?

    Nosta neemt in geen geval tickets terug. Wie z’n kaartjes te koop wil aanbieden, kan handige diensten als Ticketswap raadplegen. Weet dat tickets doorverkopen enkel toegestaan is onder de oorspronkelijke verkoopprijs. Nosta is niet verantwoordelijk voor de prijs of legitimatie van doorverkochte tickets.

    Bij uitverkochte concerten met een grote, onbeantwoorde vraag opent Nosta zelf een wachtlijst. Onbetaalde of overtollige tickets worden op die manier via Nosta zelf herverdeeld aan mensen die zich inschreven op de wachtlijst.

  • Uitgestelde of geannuleerde concerten

    Bij geannuleerde concerten neemt Nosta zelf contact met je op omtrent de terugbetaling. Tickets voor uitgestelde concerten blijven simpelweg geldig.

Zijn er nog vragen?

Je naam (vereist)

Je e-mailadres (vereist)

Over wat gaat je bericht?

Je bericht